روش هاي كسب درآمد از توييتر

سئو و شبكه هاي اجتماعي

روش هاي كسب درآمد از توييتر

روش هاي كسب درآمد از توييتر

توييتر يكي از شبكه هاي اجتماعي محبوب در ميان مردم است و كسب درآمد از توييتر از بحث هاي داغ اين روز ها در ميان مردم است. ما سعي كرديم تا روش هاي مختلفي از كسب درآمد از اين شبكه اجتماعي را براي شما توضيح دهيم تا شما هم بتوانيد به درآمد از اين راه ها برسيد.

با گسترش شبكه هاي اجتماعي مردم روزانه حداقل يك الي سه ساعت (به طور ميانگين) در شبكه هاي اجتماعي مشغول وقت گذراندن هستند. فراگير شدن شبكه هاي اجتماعي همچون يوتيوب، اينستاگرام و… باعث شده تا موضوع كسب در آمد از شبكه هاي اجتماعي مطرح شود و امروزه شاهد روش هاي مختلف كسب درآمد از طريق شبكه هاي اجتماعي هستيم. از شبكه هاي اجتماعي مطرح در زمينه كسب در آمد، توييتر است و كسب درآمد از توييتر يكي از كار هايي است كه اين روز ها افراد از طريق آن به سرمايه هاي بزرگي مي‌رسند. ما در اين مقاله قصد داريم تا ابتدا با معرفي اين شبكه اجتماعي، به روش هاي كسب درآمد از آن بپردازيم. پس اگر به دنبال روش هاي مختلف كسب درآمد از توييتر هستيد تا انتهاي مقاله با ما همراه باشيد.

 

توييتر چيست؟

همانطور كه بالاتر گفتيم توييتر يك شبكه اجتماعي است كه بر محوريت متن بوده و يكي از محبوب ترين شبكه هاي اجتماعي در دنيا به شمار مي‌رود. بسياري از سياست مداران و شبكه هاي خبري اخبار خود را در اين شبكه اجتماعي به انتشار مي‌گذارند. هر فردي در توييتر خود مي‌تواند متني اخبارگونه، طنز، انتقاد و هر چيز ديگري انتشار دهد يا به نوعي “توييت” كند. توييت كردن مطالب ديگران نيز يكي از راه هايي است كه برخي براي درآمد زايي از توييتر استفاده مي‌كنند كه در ادامه به طور مفصل به آن مي‌پردازيم. شبكه اجتماعي توييتر توسط جك دورسي در سال 2006 ساخته شد و با شعار “چه كار ميكنيد” به تمام جهان معرفي شد.

حال كه با اين شبكه اجتماعي محبوب آشنا شديد به بررسي روش هاي كسب درآمد از آن بپردازيم تا افرادي كه به دنبال كسب درآمد از شبكه هاي اجتماعي هستند به روش هاي آن پي ببرند.

 

روش هاي كسب درآمد از توييتر چيست؟

روش هاي كسب درآمد از توييتر

روش هاي كسب درآمد از توييتر

 

توييت كردن مطالب با اسپانسر :

اگر اكانت توييتر شما داراي دنبال كنندگان زيادي است شما مي‌توانيد براي مطالب خود اسپانسر بگيريد.سپس آن مطالب را انتشار دهيد و در قسمتي از مطلب اسپانسر را مشخص كنيد و يا درباره آن توضيح دهيد. اين روش كسب درآمد از توييتر براي كساني مناسب است كه داراي دنبال كنندگان به نسبت بالايي هستند. 

كسب درآمد از شبكه هاي اجتماعي با نيلانت 

فروش محصولات خود :

يكي از بهترين راه هاي كسب درآمد از توييتر فروش محصولات است. حال اگر محصولي كه مي‌فروشيد براي خودتان باشد سود بسيار زيادي را برايتان به همراه خواهد داشت. شما براي اين كار فقط كافيست عكس و اطلاعاتي از محصول خود منتشر كنيد تا تمام دنبال كنندگان شما با محصولاتتان آشنا شده و اقدام به خريد كنند. توصيه مي‌شود در اين حالت از هشتگ هاي مرتبط با محصولات خود نيز استفاده كنيد تا تاثير بيشتري روي ديده شدن محصولاتتان داشته باشد. يك نكته جالب و اميد بخش وجود دارد و آن اين است كه مردم به طور ميانگين در هر ماه 7 بار به خريد از طريق توييتر مي‌پردازند. پس اين شبكه اجتماعي براي معرفي و فروش محصولاتتان كاملا مناسب است. شما براي كسب درآمد از توييتر و فروش محصولات خود مي‌توانيد به صورت مدت دار تخفيف هايي روي محصولاتتان بگذاريد تا افراد بيشتري را براي خريد جذب كنيد و به سود بيشتري از اين طريق برسيد.

تبليغ سايت خود و ديگران :

اگر محصولي براي فروش و كسب درآمد از شبكه هاي اجتماعي به خصوص توييتر نداريد مشكلي نيست. چرا كه راه هاي بسياري براي درآمد كسب كردن از اين شبكه اجتماعي بزرگ وجود دارد.
اگر شما سايت و يا وبلاگي داريد مي‌توانيد با معرفي و گذاشتن لينك پست هاي آن در توييتر به معرفي و جذب مخاطب براي سايت خود بپردازيد. البته شما مي‌توانيد براي سايت افراد ديگر نيز اين كار را انجام دهيد چرا كه اشتراك گذاري لينك هاي سايت براي سئو كردن سايت بسيار تاثير خوبي دارد.
شما مي‌توانيد با معرفي و توييت كردن لينك سايت هاي مختلف به كسب درآمد از توييتر بپردازيد و يك كسب درآمد بي دردسر را تجربه كنيد. در ادامه به اين موضوع بيشتر مي‌پردازيم.

 

تبليغات محصولات ديگران :

يك راه براي درآمد زايي از توييتر اين است كه كسب و كار هاي هماهنگ با موضوع كار خودتان را تبليغ كنيد. اين روش جزء قديمي ترين روش هاي كسب درآمد از طريق وبسايت ها و بلاگ ها است. اين كار به ساده ترين شكل ممكن انجام مي‌شود. بدين صورت كه پس از توافق با شركت طرف قرار داد لينك آن هارا دريافت و در پروفايل خود به اشتراك مي‌گذاريد. در اين روش مخاطبان با هر كليك و يا خريدي كه از طريق لينك به اشتراك گذاشته شده توسط شما انجام دهند، چند درصد سود به شما تعلق خواهد گرفت. 

خريد فالوور اينستاگرام


اين روش مزيت هاي خاص خودش را هم دارد كه بهترين آن قابل استفاده بودن براي همه است. يعني شما چه مبتدي باشيد چه پيشرفته ميتوانيد از اين راه به كسب درآمد بپردازيد. از ديگر مزيت هاي اين روش ميتوان به عدم نياز به دنبال كنندگان بالا اشاره كرد. يعني شما با هر تعداد مخاطب مي‌توانيد اين كار را شروع كنيد. وبسايت هاي بازاريابي زيادي مانند Amazon Associates يا ShareASaleوجود دارند كه، سايت ها يا شركت هايي كه از اين طريق كسب درامد ميكنند را به شما عزيزان معرفي ميكنند و شما براي يافتن آن‌ها كافيست در اين وبسايت ها ثبت نام كنيد.

 

ساخت فهرست ايميل :

شما مي‌توانيد با ساخت يك فهرست ايميل به بازاريابي ايميلي و در نهايت به كسب درآمد از توييتر برسيد. ساخت يك فهرست ايميل و بازار يابي از طريق آن از سود آور ترين راه ها در چند سال اخير به شمار مي‌رود.

 

ساخت مسابقات، نظر سنجي ها و قرعه كشي :

از ديگر راه هاي كسب درآمد از توييتر ايجاد يك مسابقه يا يك قرعه كشي است. اين كار مخاطب را به درگير شدن با صفحه اكانت شما مي‌كشاند، مخاطب جديد جذب مي‌كند و در نهايت شما را به سود زياد مي‌رساند. همچنين شما مي‌توانيد به نظر سنجي هاي مختلف درباره موضوعات مختلف يا بررسي هر موضوعي مثل يك فيلم سينمايي يا يك رستوران بپردازيد و از مردم بخواهيد درباره موضوعات مختلف نظر خود را بيان كنند. شما با اين كار به جذب مخاطب و درگير شدن دنبال كنندگان خود ميپردازيد كه در نهايت اين كار افزايش دنبال كننده و بعد از آن درآمد زياد را به همراه خواهد داشت. به نوعي مخاطب و فالوور توييتر بيشتر برابر است با سود و بازدهي بيشتر.

 

 

چرا بايد از توييتر براي كسب درآمد استفاده كنم؟

لوگو توييتر

لوگو توييتر

 

شايد اين موضوع برايتان پيش آمده باشد كه چرا بايد از طريق شبكه اجتماعي توييتر كسب درآمد كنيد و مزيت استفاده از اين شبكه اجتماعي چيست؟ برخي از مزاياي آن سرعت بالا در ارسال و بارگذاري مطالب و استفاده آسان است. البته اصلي ترين دليل كسب درآمد از توييتر رايگان بودن محيط توييتر و محبوب بودن در ميان تمام مردم جهان است. از ديگر مزيت هاي اين شبكه اجتماعي، ايمن بودن آن در برابر حملات هكري است. پس شما هم اگر به دنبال كسب درآمد از شبكه هاي اجتماعي هستيد، از شبكه اجتماعي توييتر غافل نشويد.

 

كلام آخر

سعي كرديم ابتدا شما را با شبكه اجتماعي توييتر آشنا كنيم سپس روش هاي كسب درآمد آن را به شما معرفي كنيم تا عزيزاني كه به دنبال كسب درآمد از توييتر هستند روش هاي مختلفي از اين كار را بياموزند. همچنين به شما برخي از دلايل و مزيت هاي استفاده از اين شبكه اجتماعي براي كسب درآمد را بازگو كرديم. اميدواريم اين مطالب براي شما مفيد واقع شده باشد.

Reference : nilanet

 

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.