20 تا بهترين سايت هاي جهان

سئو و شبكه هاي اجتماعي

20 تا بهترين سايت هاي جهان

20 تا بهترين سايت هاي جهان

بهترين سايت هاي جهانبهترين سايت هاي جهان

آمازون

يك پله كمتر از سال گذشته، آمازون همچنان يكي از سه وب سايت برتر محبوب در اينترنت است و بر دنياي خريد آنلاين مسلط است. از Amazon.com، بازديدكنندگان سايت مي‌توانند كتاب‌ها، لباس‌ها، كالاهاي خانگي، مواد غذايي و موارد ديگر را خريداري كنند! و اگر آنها براي عضويت در Prime ثبت نام كنند، آن خريدها را مي توان تنها در عرض يك يا دو روز به درب منزل تحويل داد - به صورت رايگان! با چنين تنوع گسترده اي از محصولات و چنين خدمات باورنكردني، جاي تعجب نيست كه آمازون امسال دوباره يكي از پيشتازان باشد.

فيس بوك

فيس بوك پيشروترين پلتفرم رسانه هاي اجتماعي در جهان است. طراحي نوآورانه آن، نحوه ارتباط مردم و زندگي خود را تغيير داده است. هر ماه، اين وب سايت داراي 2.37 ميليارد كاربر است. 1.66 ميليارد نفر به طور متوسط ​​روزانه وارد فيس بوك مي شوند و از ژانويه 2020 به عنوان كاربران فعال روزانه (DAU) در نظر گرفته مي شوند كه نشان دهنده افزايش 9 درصدي نسبت به سال گذشته است.

ياهو

Yahoo.com همچنان قوي است. ياهو براي مدت طولاني موتور جستجو و منبع خبري پيشرو بود و ممكن است همچنان به عنوان يكي از محبوب ترين وب سايت هاي آنلاين باقي بماند. با اين حال، مدل كمي تغيير كرده است، زيرا واقعا كشش بيشتري براي اخبار، مقالات، امور مالي و غيره پيدا كرده است.در مقابل يك موتور جستجوي صرف

Reddit

reddit.com ادعا مي كند كه "صفحه اول اينترنت" است. reddit.com كه به‌عنوان سايتي براي اشتراك‌گذاري و تعامل اجتماعي ايجاد شده است، بين كاربران اينترنت در هر سني بسيار محبوب شده است و بزرگترين حركت ما از سال گذشته است كه ۱۱ مكان را صعود كرده است! در reddit، كاربران مي توانند مقالات، ميم ها و گرافيك هاي مورد علاقه خود را براي لذت ديدن ساير كاربران آپلود كنند. پس از آن، هر پست بر اساس محبوبيت، رأي گيري و رتبه بندي مي شود، به اين اميد كه به صفحه اول برسد و بازديدها را به دست آورد.

ويكيپديا

Wikipedia.org يك دايره المعارف آنلاين است كه حاوي مقالاتي در مورد هر رويداد تاريخي، مكان و موضوعي است كه مي توانيد به آن فكر كنيد. بسياري از مردم براي پاسخ به سؤالات اساسي و تحقيق براي مبتديان به ويكي پديا مراجعه مي كنند. ويكي‌پديا با سرعت بيش از 1.8 ويرايش در ثانيه توسط ويراستاران سراسر جهان ساخته مي‌شود. هر روز اين سايت بيش از 13.89 ميليون بازديدكننده دارد كه آن را به يكي از محبوب ترين وب سايت ها در اينترنت تبديل مي كند.

eBay

در سال 1995، پير اميديار، يك سرگرمي آنلاين، AuctionWeb را به عنوان بخشي در وب سايت شخصي خود راه اندازي كرد. اولين تراكنش موفق سايت يك نشانگر ليزري خراب بود كه به قيمت 14.83 دلار فروخته شد. در سال 1997، AuctionWeb نام خود را به eBay تغيير داد و امروزه اين شركت تجارت الكترونيك در 30 كشور دفاتر دارد. eBayداراي 138 ميليون حساب كاربري است و نزديك به 35 درصد از كاربران تلفن همراه ايالات متحده برنامه اين شركت را در تلفن هاي خود دانلود كرده اند. eBay در سن خوزه، كاليفرنيا مستقر است و در آخرين دور گزارش خود بيش از 10 ميليارد دلار درآمد كسب كرده است.بينگ

ماكروسافت بينگ

شايد بينگ مايكروسافت پركاربردترين موتور جستجوي جهان نباشد، اما در حال بالا رفتن از نمودارهاست. اولين بار توسط استيو بالمر در كنفرانس All Things Digital در سال 2009 معرفي شد، از امروز، بينگ سومين موتور جستجوي پركاربرد در جهان است، پس از گوگل و بايدو چين. حدود 33 درصد از آمريكايي ها از Bingبراي جستجوهاي آنلاين خود استفاده مي كنند. علاوه بر اين، Yahoo! از موتور بينگ براي پلتفرم ها و محصولات مختلف استفاده مي كند. بريتانيا و تايوان دومين و سومين بازار بزرگ اين شركت پس از ايالات متحده هستند.

نتفليكس

ريد هستينگز و مارك راندولف كه مشتاق تقليد از مدل Amazon.com بودند، نتفليكس را در سال 1997 تصور كردند. چيزي كه به عنوان يك سرويس سفارش پستي DVD شروع شد، اكنون يكي از بهترين خدمات پخش اشتراك در اين سياره است. اين روزها، اين پلتفرم داراي 148 ميليون كاربر در سراسر جهان است كه تنها چين، سوريه، كره شمالي و كريمه از دسترسي به آن محروم هستند. رشد بين المللي اما از دستاوردهاي داخلي پيشي گرفته است. بهترين سايت هاي ارائه دهنده انواع خدمات در ايران كدام اند؟ از سال 2015، تعداد ثبت نام هاي جديد در خارج از ايالات متحده چهار برابر شده است. با اين حال، ايجاد حساب كاربري در ايالات متحده با نرخ كمتر از 50 درصد رشد كرده است. صرف نظر از اين، نتفليكس يك نيروگاه آنلاين است كه به اين زودي هيچ نشانه اي از كاهش سرعت نشان نمي دهد.

Office

Office.com، مجموعه اي سبك وزن و مبتني بر ابر از محصولات آفيس مايكروسافت از جمله Word، Excel، PowerPoint و OneNote است كه در سال 2008 راه اندازي شد و چندين بار تكرار و تغيير نام داشته است. امروزه، اين يازدهمين وب سايت محبوب در ليست ما است. محبوبيت آن به تسلط آن در دفاتر در سراسر جهان و همچنين محبوبيت اين نرم افزار در بين فريلنسرها مرتبط است.Office.com همچنين از Outlook، People، Calendar و OneDrive پشتيباني مي كند.

Instructure

Instructure ممكن است نام آشناي نباشد، اما اين شركت فناوري آموزشي به عنوان دوازدهمين پلتفرم آنلاين پربازديد در سال 2020 است. Instructure در سالت ليك سيتي، يوتا، و توسط دو دانشجوي فارغ التحصيل BYU تأسيس شده است، ناشر و توسعه دهنده يك وب سايت است. برنامه مديريت يادگيري مبتني بر بوم. همچنين Canvas Network را كه يك پلتفرم دوره هاي آنلاين باز گسترده است، حفظ مي كند.

Shopify

Shopify به كسب و كارها و كارآفرينان اجازه مي دهد تا با استفاده از رابط WYSIWYG، بدون نياز به مهارت هاي كدنويسي، ويترين هاي ديجيتالي ايجاد كنند. اين شركت كانادايي چندين ويژگي مفيد از جمله عملكرد گزارش بازاريابي، پردازش پرداخت، خدمات حمل و نقل و ابزارهاي مختلف تعامل با مشتري را ارائه مي دهد. چيزي كه به عنوان يك استارتاپ كوچك در سال 2004 شروع شد، اكنون يك شركت چند مليتي است كه در سال 2019 بيش از 1.5 ميليارد دلار درآمد كسب كرده است. بيش از يك ميليون فروشنده و كسب و كار براي اجراي عمليات خود به پلتفرم متكي هستند و اين سايت بيش از 100 ميليارد دلار از فروش خود را پردازش كرده است. طول عمر. Shopify را در رتبه 13 در ليست "محبوب ترين وب سايت ها" ما قرار داد.

TwitchTwitch

Twitch

چهاردهمين وب سايت محبوب Twitch است. يكي از زيرمجموعه هاي Amazon.com، Twitch در سال 2011 روي صحنه كليك كرد. يك سايت پخش زنده كه در بين علاقه مندان به بازي هاي ويديويي محبوب است، اكنون رويدادها و مسابقات الكترونيكي را علاوه بر پخش جرياني شخصي از حساب هاي صاحبان عنوان پخش مي كند. در سال‌هاي اخير، اين پلتفرم انواع توليدكنندگان محتوا، از برنامه‌هاي خبري مستقل گرفته تا كانال‌هاي نقد و بررسي فيلم را به خود جذب كرده است.تا سال 2018، 2.2 ميليون پخش كننده حساب كاربري در توييچ ايجاد كرده اند و روزانه 15 ميليون كاربر به اين پلتفرم دسترسي دارند. تا به امروز، وب سايت با بيش از 27000 كانال شخص ثالث شريك است. اكثريت قريب به اتفاق، 81.5 درصد، از كاربران Twitch مرد هستند، با 55 درصد در جمعيت تبليغاتي مطلوب 18-34 قرار دارند.

CNN

سرمايه دار سرمايه دار تد ترنر در سال 1980 شبكه خبري كابلي را راه اندازي كرد كه با نام CNN نيز شناخته مي شود. در آن زمان، اين اولين كانال ايالات متحده بود كه پوشش خبري 24 ساعته را ارائه مي كرد. از سال 2018، 90.1 ميليون خانوار آمريكايي از طريق بسته هاي كابلي خود در اين كانال مشترك شدند. CNN در سال 1995 به صورت آنلاين راه اندازي شد و اكنون به عنوان يكي از محبوب ترين وب سايت هاي خبري در جهان رتبه بندي مي شود. اين پلتفرم تركيبي از گزارش دهي حرفه اي، وبلاگ نويسي و پخش زنده است. از سال 2016، CNN چهار نسخه از وب سايت خود را حفظ مي كند: يك نسخه آمريكايي، يك نسخه عربي، يك نسخه اسپانيايي و يك نسخه بين المللي. بر اساس آمار اتاق خبر CNN، پلتفرم ديجيتال آن «هستاينستاگرام

يكي از محبوب‌ترين سايت‌هاي شبكه‌هاي اجتماعي روي كره زمين، زيرمجموعه فيس‌بوك، اينستاگرام، كه با نام IG يا Insta نيز شناخته مي‌شود، به كاربران اجازه مي‌دهد عكس‌ها و ويديوها را پست كنند و نظر بدهند. اين سايت در سال 2010 راه اندازي شد و در عرض دو ماه يك ميليون كاربر به دست آورد. امروزه، حدود يك ميليارد نفر در سراسر جهان حساب‌هاي فعالي دارند كه حداقل يك بار در ماه به آنها دسترسي دارند. جالب‌تر اينكه هر روز 500 ميليون نفر از استوري اينستاگرام استفاده مي‌كنند. اينستاگرام چهارمين اپليكيشن پر دانلود بين سال‌هاي ۲۰۱۰ تا ۲۰۱۹ بوده و به ۳۲ زبان در دسترس است.

Intuit

Intuit يك پلت فرم آنلاين براي كسب و كارهاي كوچك، نرم افزار حسابداري، مالي و تهيه ماليات را ارائه مي دهد. دو پلتفرم اصلي Intuit QuickBooks و TurboTax هستند. همچنين محصولات محبوب شركتي مانند ProConnect Tax Online و محصولات مختلف حقوق و دستمزد را ارائه مي دهد. Fortune در فهرست 100 بهترين شركت براي كار، Intuit را در رتبه يازدهم قرار داد و در سال 2019، اين شركت 6.8 ميليارد دلار درآمد داشت. از آنجايي كه بسياري از مشتريان Intuit براي فعاليت هاي تجاري روزانه خود به پلتفرم متكي هستند، از حجم بالايي از ترافيك برخوردار است و در رتبه هجدهم ليست ما قرار دارد.

نيويورك سيتي تايمز

اگرچه نيويورك تايمز اغلب به عنوان يك "شكست" مورد انتقاد قرار مي گيرد، در سال هاي اخير ثروت خود را تغيير داده است. اين شركت رسانه خبري در حال حاضر 4.5 ميليون مشترك دارد كه بيش از 3.5 ميليون كاربر براي يك يا چند محصول آنلاين ناشر پرداخت مي كنند. اكثر مشتركان تايمز كه توسط بسياري به عنوان به اصطلاح "كاغذ ضبط" شناخته مي شود، سايت را چندين بار در روز چك مي كنند و آن را به يك مقصد پر ترافيك تبديل مي كنند.با اين حال، ثبات اين شركت به رشد ديجيتال بستگي دارد و اميدوار است در پنج سال آينده به 10 ميليون مشترك ديجيتال برسد.

ChaseChase

Chase

چيس، يكي از "چهار بانك بزرگ" در ايالات متحده، نزديك به 3 تريليون دلار دارايي را مديريت مي كند و بيش از 5000 شعبه را در سراسر كشور اداره مي كند. به گفته اين شركت، نزديك به نيمي از خانوارهاي آمريكايي يك حساب بانكي چيس دارند و بيشتر اين مشتريان از درگاه ديجيتال اين شركت استفاده مي كنند. خدمات بانكداري آنلاين قوي Chase به دارندگان حساب اين امكان را مي دهد تا وظايف مختلفي را انجام دهند، از پرداخت صورتحساب گرفته تا واريز چك. ترافيك آنلاين روزانه قابل توجه Chaseباعث شده است كه آن را در رتبه بيستم ليست 20 وب سايت محبوب ما قرار دهيم.در اينجا شما آن را داريد، 20 وب سايت محبوب! بسيار جالب است كه ببينيد چه چيزي از سال گذشته به سمت بالا و پايين حركت مي كند! ما تضمين مي كنيم كه برخي از اين وب سايت ها همچنان در ليست سال آينده خواهند بود، اما نمي توانيم منتظر باشيم تا ببينيم در سال آينده چه تغييراتي خواهد شد. آيا روياي اين را داريد كه روزي وب سايت شما در اين ليست ظاهر شود؟ امروز با تيم FreshySites صحبت كنيد و با طراحي وب متخصص و پشتيباني وب سايت از متخصصان شروع كنيد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.