بهترين ابزارهاي آناليز اينستاگرام

بهترين ابزارهاي آناليز اينستاگرام

شايد براي شما سوال باشد كه بهترين ابزار هاي آناليز اينستاگرام چه ابزارهايي هستند و يا شامل چه ترفند هايي مي شوند. شبكه ي اجتماعي اينستاگرام در بين پلتفرم هاي ديگر بالاترين نرخ تعامل را دارد. از اين رو به بستري براي تبليغات كسب و كار هاي مختلف تبديل شده است. البته كه براي كسب بيشترين سود از اين بستر نياز داريد تا ابزارهاي آناليز اينستاگرام را به خوبي بشناسيد. در اينستاگرام به طور كلي سه نوع حساب وجود دارد، حساب هاي شخصي (Personal Account) كه عمده ي مردم از اين حساب ها استفاده مي كنند؛ حساب هاي تجاري (Business Account) كه مخصوص كسب و كار ها هستند و حساب هاي سازندگان (Creator Account) كه اين قابليت از سال 2018 فعال شده و همانند حساب هاي تجاري است ولي ويژگي هاي بيشتري دارد. هر كدام از اين حساب ها به آناليز مختص به خود احتياج دارند. ابزارهاي آناليز اينستاگرام براي اين هستند كه بدانيد آيا اقدامات شما براي رشد پيج موثر بوده است يا خير. در اين مقاله با نيلانت همراه باشيد تا با ابزار هاي آناليز اينستاگرام آشنا شويد.

 

1- اينسايت اينستاگرام (Instagram Insights)

سرمايه گذاري بر روي اينستاگرام

سرمايه گذاري بر روي اينستاگرام

يكي از مهم ترين ابزار آناليز اينستاگرام، اينسايت است. اگر اكانت شخصي خود را به تجاري و يا سازنده تغيير دهيد اين قابليت را از طريق تنظيمات پيج خود خواهيد ديد. اينسايت ابزاري است كه با آن مي توانيد تمامي آمار و بازديد پست ها را ببينيد. هنگامي كه شما اين قابليت را باز كنيد با سه گزينه مواجه خواهيد شد كه به شكل زير مي باشند.
محتوا (Content): در اين جا مي توانيد ميزان تاثيرگذاري پست هاي مختلف خود را به ترتيب ببينيد.

فعاليت (Activity): اين قسمت به شما ميزان بازديد افراد از پيجتان را نشان مي دهد. در واقع شما با چك كردن اين قسمت مي توانيد ببينيد ك چند اكانت وارد پيج شما شده اند و اگر عدد ريچ (reach) مثبت باشد نشان دهنده ي رشد پيج شما است.

حاضرين (Audience): اين قسمت مربوط به رفتار فالوئر هاي شما است و اين كه چه روز ها و چه ساعت هايي بيشتر فعاليت دارند را نشان مي دهد. شما با استفاده از اين قابليت مي توانيد تصميم بگيريد كه در چه روز و ساعتي پست هاي خود را به اشتراك بگذاريد.

2-Social Fox

يكي از ابزار آناليز اينستاگرام Social fox است. اين ابزار حرفه اي از بهترين ابزار هاي آناليز اينستاگرام محسوب مي شود. شما با استفاده از اين ابزار مي توانيد صفحه ي اينستاگرام خود را به طور كامل آناليز كنيد. اين ابزار به شما نشان مي دهد چه چيزهايي براي فالوور هاي شما جذاب هستند. هچنين مي توانيد كار هايي كه رقباي شما در اينستاگرام انجام مي دهند را ببينيد و از موفقيت ها و اشتباهات آن ها درس بگيريد. نكته ي جذابي كه در اين برنامه وجود دارد اين است، كه داده هاي دريافتي را به نمودار ها تبديل مي كند تا همه چيز به صورت گرافيكي و قابل فهم باشد. البته لازم به ذكر است كه استفاده از اين ابزار رايگان نيست.

3-Brandwatch

برندواچ يكي از معروف ترين ابزار هاي آناليز اينستاگرام است. اين ابزار تمامي اطلاعات مربوط به شبكه هاي اجتماعي را بايگاني مي كند و آن ها را به منظور فراهم كردن اطلاعات و ملزومات در اختيار شركت ها قرار مي دهد. اگر به دنبال يك ابزار آناليزي هستيد كه تمام اطلاعات وب را با توجه به نيازتان در اختيارتان قرار دهد، بي شك برندواچ را انتخاب كنيد.

4-Keyhole

Keyhole يكي از ابزار رايگان آناليز اينستاگرام است. يادگيري اين ابزار بسيار ساده است و آناليز جامعي را به شما نشان مي دهد. با استفاده از اين ابزار هر جا نامي از شما برده شود سريعا اعلاني براي تان نشان داده مي شود. همچنين مي توانيد خود را با رقبايتان مقايسه كنيد و هشتگ ها و كمپين ها را رهگيري كنيد.

5-Hootsuite

يكي از بهترين و كاربردي ترين ابزار آناليز اينستاگرام Hootsuite است. اين ابزار تمامي فعاليت ها و اطلاعات لازم در گذشته ي شما را نمايش مي دهد و معيار هاي مختلف را براي شما مقايسه مي كند تا عملكرد حساب خود را با توجه به زمان هاي مختلف ببينيد. اما توجه كنيد كه استفاده از اين ابزار تنها به مدت 30 روز رايگان است.

6-Iconosquare

Iconpsquare يكي از ابزار رايگان آناليز اينستاگرام است. با استفاده از اين ابزار مي توانيد پست ها و استوري هايي كه در 30 روز اخير منتشر كرده ايد را آناليز كنيد و نرخ تعامل فالوئر هاي خود را ببينيد. همچنين با استفاده از اين ابزار مي توانيد پست هاي خود را زمان بندي كنيد.

7-Socialbakers

Socialbakers از بهترين ابزار هاي آناليز اينستاگرام مي باشد. اما متاسفانه استفاده از آن رايگان نيست، البته كه شما با خريد اشتراك آن مي توانيد چندين پروفايل را به آن اضافه كنيد و از خدمات يكساني بهره ببريد. به همين دليل است كه بسياري از سوشال ماركترها و دارندگان پنل خدمات شبكه اجتماعي از آن استفاده مي كنند. از خدمات اين ابزار مي توانيم به قابليت زمان بندي براي اشتراك گذاري پست ها و آناليز كامل پيج اينستاگرام و چيدن استراتژي مناسب، اشاره كنيم.

8-Union Metrics

اين ابزار آناليز اينستاگرام به شما مي گويد كه چه ساعاتي در روز براي انتشار محتواي شما مناسب مي باشد. هم چنين با استفاده از اين ابزار مي توانيد هشتگ هاي متناسب با پيج خود را بشناسيد و متوجه شويد كه مخاطبان شما بيشتر چه محتوايي را مي پسندند. اين ابزار اطلاعاتي قابل اطمينان دارد كه آن ها را به صورت نموداري به شما عرضه مي كند.

9- Hype Auditor

Hype Auditor يكي از ابزار رايگان آناليز اينستاگرام است. اين ابزار شامل يك بانك اطلاعاتي بسيار گسترده است. استفاده از اين ابزار براي آناليز اينستاگرام كار راحتي است و براي اينكه رقباي خودتان ارزيابي كنيد بسيار مفيد است.

10- Hashtagify

اگر شما صفحه ي كاري داشته باشيد قطعا از هشتگ ها استفاده كرده ايد و هم چنين از ميزان اهميت شان و تاثير شان بر روي بازديد پست ها مطلع هستيد. اخيرا به دليل افزايش پيج هاي كاري، جذب بازديد از هشتگ ها كار سخت و تخصصي شده است. شما با استفاده از Hashtagify مي توانيد آناليزي كامل و دقيق از هشتگ هايتان به دست آوريد. همچنين مي توانيد هشتگ هاي مورد استفاده اينفلوئنسر هاي مختلف را ببينيد و نحوه استفاده از آن ها را در طول زمان بياموزيد. اگر به دنبال رشد پيج خود هستيد از اين ابزار رايگان آناليز اينستاگرام استفاده كنيد.

11-social blade

اين ابزار يكي از بهترين ابزار هاي آناليز اينستاگرام است و با استفاده از آن مي توانيد نقاط ضعف و قوت پيج خود را پيدا كنيد. اين ابزار ليستي از پيج هايي كه بيشترين فالوئر را دارند به شما نشان مي دهد كه مي توانيد از آن براي توليد محتوا و جذب مخاطب استفاده كنيد. استفاده از اين ابزار رايگان و بسيار راحت مي باشد، فقط كافي است كه آيدي صفحه ي را وارد كنيد. 

تلگرام نيلانت

12- later

Later يكي ديگر از ابزار آناليز اينستاگرام است. در واقع اين ابزار به صورت مستقيم صفحه ي شما را آناليز نمي كند، بلكه محتواي شما را آناليز و بررسي مي كند. اين ابزار بهترين زمان را براي انتشار محتواي شما انتخاب مي كند كه اين امر تاثير به سزايي بر روي بازديد پست شما دارد. شما با استفاده از اين ابزار مي توانيد چندين لينك مختلف را در يك لينك قرار دهيد و ازآن در بايو صفحه ي خود استفاده كنيد.

13-Loomly

اين ابزار آناليز اينستاگرام، ايده هاي خيلي خوب و منحصر به فردي براي مديريت صفحه ي اينستاگرام شما و هم چنين انتشار پست هاي تان دارد. اين قابليت باعث مي شود تا نرخ تعامل در صفحه ي شما رشد كند. شما با استفاده از اين ابزار مي توانيد آناليزي كامل و بي عيب و نقص از پيج خود داشته باشيد.

14-Analisa

بدون شك يكي از كامل ترين ابزارهاي آناليز اينستاگرام Analisa است. اين ابزار با آناليز كردن صفحه ي شما نه تنها داده هاي مربوط به فعاليت تان را در اختيارتان مي گذارد بلكه براي درك بهتر شما از اين داده ها تمامي معاني آن ها را مي گويد و تجزيه و تحليل مي كند. اين ابزار دو نوع گزارش بر مبناي حساب و هشتگ ها تهيه مي كند. در اين گزارش ها مي توانيد آمار كاملي از نرخ تعامل، تگ ها و منشن ها، فعاليت، تجزيه و تحليل پست ها، ميانگين لايك ها و كامنت ها و بيشترين ميزان استفاده از هشتگ ها را ببينيد. 

بهترين شبكه اجتماعي براي كسب و كار

15-Quintly

Quintly يكي ديگر از ابزار هاي آناليز اينستاگرام است كه با استفاده از آن مي توانيد محتواي صفحه ي اينستاگرام خود و تعامل ايجاد شده با پست ها و هم چنين جزئيات استفاده از فيلتر ها را آناليز و تحليل كنيد.

 

بهترين ابزار هاي آناليز ايسنتاگرام

بهترين ابزار هاي آناليز ايسنتاگرام

بهترين ابزار هاي آناليز ايسنتاگرام

جمع بندي و سخن پاياني

شبكه ي اجتماعي اينستاگرام به عنوان يك شبكه ي اجتماعي بسيار پر طرفدار شناخته مي شود كه اين امر موجب اين شده است كه بسياري از افراد از آن كسب درآمد كنند و به ثروت خوبي برسند، پس بهتر است قدرت اين شبكه را دست كم نگيريد و با استفاده از سئو اينستاگرام و توجه به ابزارهاي معرفي شده براي آناليز اينستاگرام، پيج خود را ارتقاء دهيد. شما مي توانيد با فكر كردن و خلق ايده هاي نو پيشرو در خدماتتان باشيد پس نا اميد نشويد و با استفاده از اين ابزارهاي ساده به سوي هدف خود پيش برويد. البته اگر در خصوص تعداد فالوئرهايتان براي شروع كسب و كار خود نگران هستيد، به شما اين اطمينان را مي دهيم كه نيلانت با پنل خدمات شبكه اجتماعي خود، خريد فالوور اينستاگرام به صورت فالوور واقعي را براي شما را تضمين مي كند.

 

Reference : nilanet

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.