19 استراتژي براي اينفلوئنسر شدن

سئو و شبكه هاي اجتماعي

19 استراتژي براي اينفلوئنسر شدن

19 استراتژي براي اينفلوئنسر شدن

 

استراتژي براي اينفلوئنسر شدناستراتژي براي اينفلوئنسر شدن

علاقه به اينفلوئنسر ماركتينگ از سال 2013 تا كنون 90 برابر شده است. اما چگونه؟ چرا؟ در اين مقاله توضيح خواهم داد كه چگونه اينفلوئنسر شدم و چگونه مي توانم در حوزه كاري خود به يك اينفلوئنسر تبديل شوم.

1. با تبديل شدن به يك تأثيرگذار در جايگاه خود شروع كنيد

دليل اينكه شما به يك طاقچه نياز داريد اين است كه به عنوان يك ميكرو اينفلوئنسر در يك جايگاه خاص شروع كنيد. ميكرو اينفلوئنسرها تبليغات شفاهي قدرتمندي را براي گروه هاي كوچك ايجاد مي كنند. آنها به اندازه كارداشيان ها فالوور ندارند، اما بسيار ارزان تر هستند و به اندازه كافي به افراد دسترسي پيدا مي كنند تا در فروش محصولات خود تفاوت ايجاد كنند. به علاوه، تحقيقات نشان مي‌دهد كه فروش آن دو برابر بيشتر از تبليغات پولي است و 37 درصد نرخ حفظ مشتري بالاتري دارد.

چگونه يك اينفلوئنسر شويم - آمار موفقيت اينفلوئنسر ماركتينگ تنها انتخاب مناطقي كه مي خواهيد بر آن تأثير بگذاريد كافي نيست. به عنوان مثال مورد من را در نظر بگيريد. بازاريابي ديجيتال يك موضوع گسترده است و شما نمي توانيد تنها با تمركز بر كلمات كليدي گسترده در صدر قرار بگيريد.

من قبل از يادگيري بازاريابي محتوا، بهينه‌سازي نرخ تبديل، بازاريابي تأثيرگذار، بازاريابي رسانه‌هاي اجتماعي و موارد ديگر، در زمينه سئو كار كردم. من سخت كار كردم. براي به دست آوردن حدود 300000 دنبال كننده توييتر. يك روز شما نيز ممكن است 300000 فالوور داشته باشيد. اما براي تبديل شدن به يك اينفلوئنسر، بايد با يكي شروع كنيد.

به عنوان يك متخصص در ميان دوستان و همكاران خود شروع كنيد.براي تبديل شدن به يك متخصص در شهر و ايالت خود تلاش كنيد.

۲- استراتژي محتوا داشته باشيد

هنگامي كه جايگاه خود را به دست آورديد، زمان آن است كه استراتژي محتواي خود را بسازيد. استراتژي محتوا مي‌تواند مفهومي مبهم باشد، اما براي اهداف اين مقاله به مواردي مانند فراواني انتشار، لحن و صداي نويسنده، و عناصر محتوا (متن، گرافيك و غيره) اشاره دارد. حتي موسسه بازاريابي محتوا نيز پذيرفته است كه هيچ قالبي براي اين مورد وجود ندارد. زيرا هر شخص و برندي نيازها و اهداف متفاوتي دارد.

استراتژي محتواي من هدف دقيقي براي ايجاد مقدار مشخصي از پست هاي اجتماعي در هر شبكه با حفظ كيفيت وبلاگ و كار بر روي پروژه هاي جانبي تعيين مي كند. همچنين مطمئن شدم كه محتوا از لحن و صداي مكالمه يكساني استفاده مي كند (دريافت؟) خيلي گرم نيست؟ پس از دريافت اين اطلاعات، مي توانيد كانال خود را انتخاب كنيد.3. يك كانال را انتخاب كنيد هيچ پاسخ اشتباهي در مورد اينكه از كدام كانال اجتماعي استفاده كنيد و از آن اجتناب كنيد وجود ندارد. فيسبوك با 94 درصد از بازاريابان در سراسر جهان از فيس بوك تا ژانويه 2020 استفاده مي كند و پس از آن LinkedInبا 76 درصد، محبوب ترين است. فيسبوك با 61 درصد از سهم بازار در سال 2016 محبوب ترين است. اما اين ميزان نسبت به 65 درصد در سال 2015 كاهش يافته است و ساير كانال هاي اجتماعي همچنان فعال هستند. من از كانال‌هاي خاصي بيشتر از كانال‌هاي ديگر لذت مي‌برم، اما هنگام تعامل با مخاطبانم، از كانال‌هاي مورد علاقه‌ام استفاده نمي‌كنم. من تمام تلاشم را مي كنم تا در هر جايي ظاهر شوم. اين كانال هاي اجتماعي من هستند. اين شامل تلاش هاي وبلاگ يا مهمان من براي وبلاگ نويسي نمي شود. شما نيازي به شركت فعال در بسياري از كانال ها نداريد، اما براي افزايش نفوذ خود يكي يا دو كانال را انتخاب كنيد. هر كانال اجتماعي را به عنوان يك پلتفرم ديگر براي دستيابي به مشتريان خود (و عموم مردم) در نظر بگيريد.

4. شبكه صنعت

براي تبديل شدن به يك تأثيرگذار، بايد ارتباطات واقعي برقرار كنيد. همه مي خواهند در خانه روي مبل خود بمانند و با اينفلوئنسرها در رسانه هاي اجتماعي ارتباط برقرار كنند. اين فقط يك گزينه نيست.به عنوان مثال، اينفلوئنسر محبوب فناوري iJustine 1.2ميليون دنبال كننده توييتر دارد. او با فالوورهاي خود بسيار فعال است، اما احتمالاً براي او غيرممكن است كه شخصاً با تمام 1.2 ميليون نفر به روشي معنادار ارتباط برقرار كند. مكان‌هايي كه مي‌توانيد با جاستين ازاريك ارتباط برقرار كنيد، در نمايشگاه‌هاي تجاري فناوري مانند CES، Webby Awards، Streamysو چند رويداد ديگر هستند. مي‌توانيد حساب‌هاي اجتماعي او را دنبال كنيد تا ببينيد در چه رويدادهايي شركت مي‌كند. بازاريابي رويداد يك روند بزرگ است و اينكه بتوانيد در مورد حضور اينفلوئنسر خود بباليد بسيار مهم است.

چرا آن را يك اولويت بازاريابي براي خود قرار نمي دهيد؟

از روي كاناپه بلند شويد، از خانه خارج شويد و در رويدادهاي مهم مرتبط با جايگاه خود شركت كنيد. يا حتي ساده تر، مي توانيد در رويدادهاي آنلايني كه در دنياي پس از كرونا محبوبيت پيدا مي كنند شركت كنيد.فهرست‌هاي نمايشگاه‌هاي تجاري را براي هر صنعتي در سراسر جهان در شبكه خبري نمايشگاه تجارت بيابيد.

5. در انجمن هاي خارج از سايت شركت كنيد

محبوب بودن در يك شبكه اجتماعي مزاياي خود را دارد. به عنوان مثال، در سال 2020، محبوب ترين يوتيوبرها سالانه بيش از 1 ميليارد دلار از تبليغات و حمايت هاي مالي درآمد كسب مي كنند. همه ما نمي توانيم اينقدر خوش شانس باشيم. بقيه ما بايد از رسانه‌هاي اجتماعي خارج شويم و در انجمن‌ها، نظرات و ساير بحث‌هاي آنلاين شركت كنيم تا دنبال‌كنندگان خود را افزايش دهيم. هر بار كه در يك بحث آنلاين شركت مي كنيد، شهرت، نفوذ و ارتباطات شما تقويت مي شود.

6. يك وب سايت يا وبلاگ ايجاد كنيد

گفتگو در شبكه هاي اجتماعي به پايان نمي رسد. من هميشه بيشتر از چيزي كه بتوانم در يك توييت يا پست اينستاگرام بگنجانم براي گفتن دارم.يك وب‌سايت يا وبلاگ مكاني را در اختيار شما قرار مي‌دهد كه وقتي دنبال‌كنندگان اجتماعي خود را دريافت مي‌كنيد، آنها را هدايت كنيد. من شخصا از طرفداران پر و پا قرص وبلاگ نويسي هستم. يكي از بهترين سيستم هاي مديريت محتوا براي ايجاد وب سايت و وبلاگ وردپرس است. بي دليل تبديل به يك اينفلوئنسر نشويد. با قرار دادن پيوندهايي به وبلاگ خود در پست هاي رسانه هاي اجتماعي خود شروع كنيد و آماده باشيد تا دنبال كنندگان خود را از طريق يك قيف تبديل به خوبي طراحي شده راهنمايي كنيد. پيوند به وب سايت يا وبلاگ شما واقعاً مي تواند تعامل مخاطبان شما را در رسانه هاي اجتماعي افزايش دهد. و ناگفته نماند كه محتواي طولاني وبلاگ بايد حتي ارزش بيشتري نسبت به پست هاي اجتماعي داشته باشد تا بتواند كليك دريافت كند.

7. براي گفتگو ارزش قائل شويد

اگر به مكالمه ارزشي اضافه نكنيد، به گوش اينفلوئنسرها نخواهيد رسيد. براي اينفلوئنسر بودن، بايد فردي باشيد كه مردم با يكديگر صحبت مي كنند. امروزه تبليغات دهان به دهان تاثيرگذارترين عاملي است كه بر تصميمات خريد تاثير مي گذارد.

چگونه يك تأثيرگذار شويم - با بررسي هاي بي طرفانه اگر بتوانيد مردم را به اندازه كافي با دانش و ارزش مكالمه خود تحت تأثير قرار دهيد، آنها شما را به ديگران خواهند فروخت. بعد به دوتا دوستشون ميگن... تا اينفلوئنسر بشي!

8. جلوتر از امور جاري باشيد

دو نوع محتوا وجود دارد: هميشه سبز و موضوعي. محتواي هميشه سبز براي هميشه مرتبط است، مانند مقالاتي در مورد رويدادهاي تاريخي. محتواي مد روز در حال حاضر در حال ترند است، اما به سرعت در حال فراموشي است. اساساً همه چيز امروز اتفاق مي افتد. هنگامي كه من پست هاي وبلاگ مي نويسم، نيازي به به روز رساني محتواي خود ندارم، بنابراين سعي مي كنم تا آنجا كه ممكن است آن را هميشه سبز نگه دارم.اما در رسانه هاي اجتماعي، اطلاع از رويدادهاي جاري كليد اشتراك گذاري است. به عنوان مثال، بزرگترين توييت الن كارمايكل از شركت لافايت در سال 2017، تركيبي از انتخابات رياست جمهوري سال 2016 با سوپر باول 2017 بود. چگونه يك اينفلوئنسر شويم - توييت هاي هيلاري كلينتو استفاده از اين تصاوير به موقع با جلب نظر طرفداران Super Bowlكه انتخابات را به ياد دارند، يك برند تجاري براي كارمايكل ايجاد كرد. موضوعي ماندن باعث مي‌شود كه در رسانه‌هاي اجتماعي ويروسي شويد. با ابزارهاي ما در جريان روندهاي رسانه هاي اجتماعي باشيد. حتي مي توانيد هشدارهاي Google News را براي نظارت بر كلمات كليدي و عبارات خاص در سراسر اينترنت تنظيم كنيد. براي به روز ماندن هر كاري را انجام مي دهد.

9. همه كانال ها را درك كنيد

حتي اگر از يك كانال رسانه اجتماعي خاص استفاده نمي كنيد، مهم است كه بدانيد اگر مي خواهيد يك تأثيرگذار شويد، چه كسي اين كار را مي كند. به عنوان مثال، من يك كاربر مشتاق اسنپ چت نيستم، اما مي دانم كه نمي توان ۲۵۰ ميليون كاربر (عمدتاً جوان) را ناديده گرفت. جمعيت شناسي افرادي كه از هر كانال استفاده مي كنند آنقدر متنوع است كه شبكه هاي اجتماعي مختلف به استراتژي هاي متفاوتي نياز دارند. براي مثال، تصوير زير بهترين روش‌ها را براي پست‌هايي كه مي‌توان در طول فصل تعطيلات در كانال‌ها به اشتراك گذاشت، نشان مي‌دهد. ايده محتواي تعطيلات 2 اگرچه اين تفاوت ها جزئي هستند، اما تفاوت بزرگي در تعيين اينكه آيا شما يك قهرمان يا صفر در صنعت خود هستيد، ايجاد مي كند. اين نوع نمودار براي آماده سازي پست هايي كه از قبل برنامه ريزي شده اند مفيد است.

10. معتبر باشيد و به برند خود وفادار بمانيد

بازگشت به سوپر بول، يك رويداد جالب است. چرا؟ زيرا برند تبليغاتي را درست مانند بازي واقعي ساخته است.بسياري از شركت‌ها اسپات‌هاي تلويزيوني حماسي ايجاد مي‌كنند كه داستان برندشان را روايت مي‌كنند. آنچه مهم است: براي تأثيرگذار بودن، مهم است كه معتبر باشيد و به صداي برند خود پايبند باشيد. هزينه تبليغات ديجيتال در فوريه 2021 نسبت به سال قبل 18 درصد افزايش يافته است. در همين دوره، هزينه تبليغات تلويزيوني نزديك به 27 درصد كاهش يافت. اين بدان معني است كه صداهاي معتبر در رسانه هاي اجتماعي مهم تر از تبليغات گران قيمت Super Bowl هستند. اين رايگان است و به شما كمك مي‌كند از رتبه‌هاي بي‌سرنشين گرفته تا اينفلوئنسرهاي ميكرو به اينفلوئنسرهاي اصلي صعود كنيد.

11. به نظرات پاسخ دهيد

 به نظرات پاسخ دهيدبه نظرات پاسخ دهيد

اگر از وبلاگ يا نمايه هاي رسانه هاي اجتماعي من بازديد كرده ايد، مي دانيد كه من فعالانه به نظرات پاسخ مي دهم. در اينجا نمونه اي از يك پست وبلاگ اخير است كه چند سال پيش در فيس بوك تبليغ كردم. چگونه يك تأثيرگذار شويم - به نظرات پاسخ دهيد فالوورهاي من دوست دارند از من سؤال بپرسند و نظر بدهند و من دوست دارم به آنها پاسخ دهم. اينگونه است كه من يك جامعه اجتماعي براي مشاركت و تعامل با محتواي خود ايجاد كردم. سعي كنيد هنگام پاسخ دادن، سازگار و دوستانه باشيد. به ترول ها و ساير افراد متنفر واكنش نشان ندهيد مگر اينكه يك زينگر عالي داشته باشيد كه به تصوير برند شما كمك كند.

12. در اجتماع شركت كنيد

فقط جواب دادن كافي نيست. براي تبديل شدن به يك اينفلوئنسر، بايد گفتگو را شروع كنيد. با شروع تبليغ Procter & Gamble's Mr. Clean Super Bowl، اين شركت در شبكه هاي اجتماعي راه اندازي شده است. كمتر از يك دقيقه پس از پخش آگهي بازرگاني، Mr. Clean Super Bowl 11700بار در رسانه هاي اجتماعي نام برده شد.

Mrclean.jpgmtime1491293416 اين نوع تعامل همان چيزي است كه رسانه هاي اجتماعي براي آن طراحي شده اند.و مردم به تعامل با اين پلتفرم ها ادامه خواهند داد. در اينجا يك نمودار مفيد است كه تعامل اجتماعي را بر اساس پلت فرم و صنعت تجزيه مي كند. چگونه به يك اينفلوئنسر تبديل شويم - مشاركت اجتماعي بر اساس صنعت و پلتفرم هرچه بيشتر در جامعه خارج از فيد خود شركت كنيد، تأثير بيشتري خواهيد داشت. فقط به نظرات صفحه فيس بوك خود پاسخ ندهيد. مي توانيد در گروه ها پست ارسال كنيد، در صفحات دوستان خود پست بگذاريد، تأثيرگذاران ديگر را تگ كنيد و به انجمن بپيونديد. از راه اندازي گروه فيس بوك خود براي جذب فالوورهاي بيشتر نترسيد.

13. هميشه مطالب تازه منتشر كنيد

من مدت زيادي است كه روزانه حداقل يك وبلاگ در اين سايت منتشر مي كنم. چگونه يك اينفلوئنسر شويم - وبلاگ نيل پاتل اين آسان نيست، اما من آن را انجام مي دهم. چرا؟ ما مي خواهيم محتواي تازه را به صورت آنلاين براي خوانندگان خود نگه داريم. ما همچنين يك استراتژي بازاريابي آنلاين مبتني بر محتوا داريم كه از وبلاگ ما استفاده مي كند. اين هسته محتواي صفحه فيس بوك و محتواي توييتر من است. چگونه يك تأثيرگذار شويم - پست فيس بوك با پيوند به وبلاگ همچنين قلب محتواي توييتر من است. همچنين مي توانيد وبلاگ خود را به كانال هاي اجتماعي ديگر نيز پخش كنيد. تمركز بر وبلاگ خود محتواي غني را در اختيار شما قرار مي دهد كه مي توانيد آن را در تمام كانال هاي ديگر خود به اشتراك بگذاريد. اين در استراتژي بلندمدت بازاريابي ديجيتال من نقش اساسي دارد. وبلاگ من پايه و اساس اين است كه چگونه به جايي كه امروز هستم رسيدم!

14. به انتقاد گوش دهيد

خالق بودن از هر نوعي، يا قرار گرفتن در معرض ديد عموم به هر دليلي، با انتقادات زيادي همراه است. حتي رئيس جمهور ايالات متحده و ثروتمندترين مرد جهان نيز نمي توانند از انتقاد اجتناب كنند.نه پول، نه قدرت! اما تعداد كمي از مردم مي توانند آن را مديريت كنند. اين يك نمودار ون از افرادي است كه به انتقاد سازنده نياز دارند و مي توانند از عهده آن برآيند. چگونه يك تأثيرگذار شويم - نمودار ون از نقد هنگامي كه به فردي تبديل شويد كه واقعاً مي تواند انتقاد سازنده را مديريت كند، منتقدان شما را به يك تأثيرگذار پيچيده تر تبديل مي كنند. اينفلوئنسر بودن به معناي ديكته كردن كاري نيست كه مردم انجام دهند. اين در مورد ايجاد يك جنبش است و انتقاد سازنده براي آن ضروري است. هيچ كس نمي خواهد توسط مردان عيسي احاطه شود.

15. دوستانه بمانيد

فيل ديفرانكو يكي از تأثيرگذارترين كاربران YouTube با حساب SXEPhil است. دليل آن به دليل ارزش توليد و تصدي است. اما مهمتر از آن، عليرغم موفقيتش، فيل همچنان قابل ارتباط است. فيل با موضوعات متنوعي مانند سياست، رسانه‌هاي اجتماعي، فرهنگ پاپ، و تفاوت‌هاي ظريف پلتفرم يوتيوب، رويكردي بي‌خبر دارد. آنقدر درگير شهرت رسانه هاي اجتماعي نشويد تا تبديل به يك پريمادونا شويد كه از واقعيت در يك برج عاج جدا شده است. اگر اين كار را انجام دهيد، ممكن است عواقبي داشته باشد. هر چه يك فرد نزديك‌تر باشد، تأثير آن بيشتر است.

16. هر روز در مورد موضوعات جديد تحقيق كنيد

اهميت توليد دائمي ايده براي موضوعات جديد را نمي توان بيش از حد مورد تاكيد قرار داد. در دراز مدت، سخت تر از آن چيزي است كه فكر مي كنيد. به همين دليل از Google Alerts استفاده مي كنيم مي‌توانيد هشدارهايي را تنظيم كنيد كه هر چند وقت يكبار كه نام شما ذكر مي‌شود به ايميل شما ارسال شود. بسياري از ويژگي هاي سفارشي سازي ديگر وجود دارد.علاوه بر تنظيم هشدارهاي Google News، چند نشريه را براي به‌روز ماندن انتخاب كنيد. من روزانه وبلاگ هايي مانند Moz، Entrepreneurو Hubspot را بررسي مي كنم تا ذهنم را در مورد ايده هاي موضوعي تازه نگه دارم. هرچه آگاه تر و متعادل تر باشيد، به دست آوردن نفوذ آسان تر است.

17. پست هاي خود را خودكار كنيد

اتوماسيون آخرين روند بازاريابي است و به راحتي مي توان دليل آن را فهميد. با داده هاي ارزشمند كارايي و سرعت را به دست آوريد. چگونه يك تأثيرگذار شويم - پست هاي خود را خودكار كنيد ابزارهاي رايگان زيادي وجود دارد كه به شما امكان مي‌دهد پست‌هاي رسانه‌هاي اجتماعي را خودكار كنيد يا محتوا را از قبل با استفاده از تقويم‌هاي محتوا برنامه‌ريزي كنيد. اينگونه است كه انتشارات حرفه اي و آژانس هاي اجتماعي كار مي كنند. به عنوان مثال، PowerPostمي تواند تقويم محتواي قدرتمندي را براي پلتفرم هاي اجتماعي، پلتفرم هاي CMS وبلاگ نويسي و موارد ديگر ايجاد كند. از هر چيزي كه استفاده مي كنيد، حتماً پست هاي خود را خودكار كنيد تا از جريان ثابت محتوا اطمينان حاصل كنيد. آيا فالوور اينستاگرام بخريم؟ همچنين توجه داشته باشيد كه پست هاي وبلاگ مي توانند به طور خودكار از طريق CMS وبلاگ شما تنظيم شوند و در كانال هاي رسانه هاي اجتماعي شما تبليغ شوند. از هر چيزي كه استفاده مي كنيد، حتماً پست هاي خود را خودكار كنيد تا از جريان ثابت محتوا اطمينان حاصل كنيد. همچنين توجه داشته باشيد كه پست هاي وبلاگ مي توانند به طور خودكار از طريق CMSوبلاگ شما تنظيم شوند و در كانال هاي رسانه هاي اجتماعي شما تبليغ شوند.

18. اينفلوئنسرها را دنبال كنيد و صحبت كنيد

براي اينفلوئنسر شدن بايد ساير اينفلوئنسرها را بشناسيد. چه كسي شما را دنبال مي كند به همان اندازه مهم است كه چه كسي شما را دنبال مي كند. براي گسترش نفوذ خود، بايد به مردم نشان دهيد كه بر آنها نيز تأثير مي گذاريد. توييتر گروه هايي به نام هشتگ دارد.من آنقدر پيش نمي روم، اما اينفلوئنسرهاي ديگر را دنبال مي كنم و سعي مي كنم به اندازه خودم مخاطبان آنها را درگير كنم. بسياري از اينفلوئنسرها نيز دوست دارند با فالوورها، طرفداران و مشتركين خود ارتباط برقرار كنند. فريادها باعث مي شود كه احساس كنيد شخصاً به جامعه كمك مي كنيد. مشاركت را تشويق مي كنند. و در نهايت، داده هاي مورد نياز براي تعيين كميت همه اين كارها.

19. تلاش را با داده ها كمي كنيد

هر سايت رسانه اجتماعي تعداد بازديدها و تعداد مخاطبان را نشان مي دهد. معمولاً در صفحه بالا ارسال مي شود. با اين حال، اين فقط نيمي از تأثير واقعي شما را نشان مي دهد. با وب سايت خود و گوگل آناليتيكس، مي توانيد بقيه موارد را ببينيد. ببينيد كدام كانال‌هاي اجتماعي به سايت شما كليك مي‌كنند و چند نفر از آنها تبديل مي‌شوند. هنگامي كه بدانيد چند پست براي ايجاد يك تبديل لازم است، مي توانيد ROIتلاش هاي رسانه هاي اجتماعي خود را محاسبه كنيد. مزاياي تأثيرگذار بودن به همين جا ختم نمي شود. همانطور كه در ابتدا گفتم، شما مي توانيد بر ساير اينفلوئنسرها تأثير بگذاريد و مكالمات را هدايت كنيد. از قدرت خود براي خير استفاده كنيد. چگونه يك تأثيرگذار شويم

19 استراتژي براي اينفلوئنسر شدن

19 استراتژي براي اينفلوئنسر شدن19 استراتژي براي اينفلوئنسر شدن

در جايگاه خود يك تأثيرگذار شويد از كوچك شروع كنيد. يك موضوع خاص را انتخاب كنيد و در آن متخصص شويد. شما مي توانيد در طول زمان نفوذ خود را افزايش دهيد.

يك استراتژي محتوا ايجاد كنيد تصميم بگيريد كه چند وقت يكبار پست كنيد، لحن (خودي يا حرفه اي و غيره) و عناصري كه در محتوايي كه منتشر مي كنيد استفاده مي كنيد.كانال را انتخاب كنيد تصميم بگيريد كه روي كدام كانال هاي رسانه اجتماعي تمركز كنيد.

شبكه صنعت در رسانه هاي اجتماعي وصل شويد و در رويدادهاي صنعت شركت كنيد تا با ديگر متخصصان صنعت خود آشنا شويد. در انجمن هاي خارج از سايت شركت كنيد در انجمن ها، بحث هاي نظرات، و ساير بحث هاي آنلاين براي گسترش دامنه دسترسي خود شركت كنيد. يك وب سايت يا وبلاگ ايجاد كني وبلاگي ايجاد كنيد تا به فالوورهايتان مكاني بدهيد تا شما را بهتر بشناسند و تخصص صنعت خود را به نمايش بگذارند. وبلاگ‌ها همچنين مي‌توانند داده‌هاي تعامل بيشتري را براي نشان دادن تمايل بازاريابان به پرداخت براي تبليغات و تأييديه‌ها ارائه دهند.به مكالمه ارزش بيافزاييدفقط انتشار محتوا كافي نيست. شما بايد با ارائه محتوايي كه جديد است يا ديدگاهي منحصر به فرد ارائه مي دهد، براي فالوورهاي خود ارزش قائل شويد.جلوتر از رويدادهاي جاري باشيداز آنچه در حوزه كاري شما اتفاق مي افتد مطلع باشيد و آن را در كانال هاي اجتماعي خود به اشتراك بگذاريد. اگر مردم بتوانند براي اخبار فوري در صنعت شما روي شما حساب كنند، كمك زيادي به شما خواهد كرد تا يك تأثيرگذار شويد.همه كانال هاي رسانه هاي اجتماعي را درك كنيدكانال هايي را كه بيشتر مرتبط با صنعت شما هستند شناسايي كنيد و تلاش هاي خود را در آنجا متمركز كنيد.معتبر بمانيد و به برند وفادار بمانيدداستان برند خود را اغلب براي جذب و رشد دنبال كنندگان خود بگوييد. براي پاسخ دادن به نظرات در رسانه هاي اجتماعي يا پست هاي وبلاگ خود وقت بگذاريد. اگر افراد احساس كنند شما را مي شناسند، احتمالاً شما را دنبال مي كنند و با شما ارتباط برقرار مي كنند.به جامعه بپيونديدحضور خود را در خارج از كانال خود حفظ كنيد. مكالمه را به انتقاد گوش كنقابل نزديك شدنهرچقدر هم كه بزرگ شدي متواضع باش. غرور يك دور زدن است و مي تواند براي شما فالوورهاهر روز در مورد موضوعات جديد تحقيق كنيدبهترين راه براي حفظ روندهاي صنعت، راه اندازي Google Alertsاست. پست هاي خود را خودكار كنيدبا ايجاد پست‌هاي قبل از زمان و برنامه‌ريزي براي پست كردن خودكار با استفاده از ابزارهايي مانندPowerPost، زندگي خود را آسان‌تر كنيد.اينفلوئنسرها را دنبال كنيد و صحبت كنيدبا دنبال كردن آنها و تگ كردن آنها در پست هاي خود، مورد توجه ساير اينفلوئنسرها قرار بگيريد. اگر بتوانيد اعتماد آنها را جلب كنيد، ممكن است خوشحال شوند كه آن ها را پس دهند. اين ممكن است باعث شود برخي از فالوورهاي شما به نوبه خود شما را دنبال كنند.كمي سازي تلاش ها با داده ها فالوورها، تعامل و ساير داده ها را با استفاده از ابزارهاي تحليلي ارائه شده توسط اكثر كانال هاي رسانه هاي اجتماعي رديابي كنيد. اين اعداد به اثبات وضعيت اينفلوئنسر شما كمك مي كند و در نتيجه به شما كمك مي كند تا حمايت مالي كسب كنيد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.